Day 'n' Night

Jäkligt länge sen jag bloggade här nu.. Men har inte haft så mkt o säga faktiskt.. Jag ser bara framemot den 18e december just nu ! Längtar hem så fruktansvärt mkt, till min mamma o pappa, syskonen , katten o min SKÖNA säng... O svensk tv, o köra normal bil på normala vägar :P O inte köra ihjäl någon varje gång man ska ut med bilen :P Då kan ni tänka er hur det är o köra bil här.. K A O S. Mamma o pappa berättade att dom redan hade planerat o åka till Teneriffa igen o att dom tänkte bjuda med min syster för att hon fyller 30 nästa år, men hallå? jag fyller ju 20 :P Så dom kanske skulle bjuda med mig också om jag inte hade jobb då.. Så funderar på o spara ihop massa pengar tills dess o stanna där i typ en månad, för mormor bor ju där så då kanske hon kan betala mat ;) haha.. Mina planer är kiiing.. Sen ska jag o madde planera en till resa till amsterdam också :) Den här veckan ska jag baka massa jul bakelser till holländarna, tänkte göra lussekatten o lite sånt :) Får se vad dom tycker om de :) Dom tyckte inte om julmust iaf, tackar jag för, för då får jag allt själv ;) Måste städa mitt rum någon dag också :/ pjuuuu.. Ska fan börja packa snart, alltid lika kuul :D Guuud vad jag ska krama mamma när jag kommer hem.. Och som sagt, holländska killar, hmm, det är ju en klass för sig iaf... Fattar liksom inte? :P Aja, det är som de är :P Ingen idé o träffa någon mer kille här nere alltså.. Nej nu ska jag sluta babbla.. Hare bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0