Hemresa

Nu är det klart, igår bokade jag min hembiljett. Jag kommer åka hem den 1 mars, en måndag. Första dagen på maddes sportlov, kan det bli bättre? Den 25e-28e Februari kommer mamma o pappa hit, guud vad jag längtar. Jag hoppas jag får jobb bara, skulle vara kanon, inte kul o gå arbetslös. Till hösten ska jag söka in till 2 skolor, en i falun o en i sthlm, jag hoppas det blir det i sthlm.. Bara att hålla tummarna.

Imorgon ska jag och Stacy och 4 av hennes vänner åka till Rotterdam o shoppa, jag hoppas det blir kul! Sen på kvällen hoppas jag det blir bantam, jag vill vill vill.. Det är The Dirty House Edition då, så kommer vara mycket folk tror jag, dom har öppet 22-04. Ikväll ska jag bara ta det lugnt hade jag tänkt.. Kl halv 6 kommer Stef hit så jag ska sminka henne, hon skulle ut med sina jobbar kompisar. På söndag åker vi till IKEA, skönt o få lite sverige känsla iaf, jag ska vräka i mig köttbullar!! Neej nu ska jag gå o se lite tv tror jag, i brist på annat.

Bye bitches

Kommentarer
Postat av: Marlen

hallå den 13 mars, kan du komma hem till smb då? :) KRAM!

2010-02-20 @ 19:36:17
Postat av: Frida Naess

snygg blogg! :)

vad ska du utbilda dig till?

2010-02-22 @ 21:12:03
URL: http://naess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0