Jag hoppas allt löser sig

Känns som mitt liv är väldigt upp och ner just nu.. Jag är i Holland men jag vill hem! Har fått positivt svar från Gröna Lund o ska ringa nästa vecka på telefon intervju.. Jag hoppas verkligen, riktigt hoppas att jag får det här jobbet o att jag kan flytta till madde i sthlm, hur underbart vore inte? Att få träffa madde varje dag, då skulle jag vara lycklig varje dag! Plus att jag börjat skriva med en.. Men här nämns inga namn, om han är seriös eller inte det vet jag inte. Att få bli kär o ha nån som är kär i en skulle vara grädden på moset för mig just nu.. Och jag tror du o jag  skulle vara nåt för varann! Så på lördag blir det nog seriöst snack med Elena o säga att jag inte kan jobba här mer.. Och jag hoppas verkligen hon tar det bra, för jag hatar sånt där seriöst snack.. Jag är  inte så bra på sånt. Sen i veckan ska Madde även prata med sin farmor o sin mamma om jag kan bo där, allting måste ju gå vägen först! Jag hoppas mitt liv får en vändning nu o att jag blir lycklig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0