Depp..

Ja, dagarna går o vad gör jag!? Jo jag sitter o försöker plugga hela dagarna, konstigt att man mår som man mår.. I helgen blev de party med Hanna på bowlingen de va kul, sen på lördagen tog vi det bara lugnt.. Igår gjorde jag Nicklas o Pernilla Langos o gud va gott de va! Sen var det wipeout, snacka om blåsta.. Mamma o Pappa har åkt till Sälen tills på torsdag så de är bara jag o bror hemma, skönt.. På onsdag är det påsksmällen då gäller det. Sen åker vi till Laxå på fredag o jag åker hem på söndag medans Hanna fortsätter till Göteborg. Det blev aldrig att jag följer med ner dig, jag har varken lust eller tid, jag känner att jag måste fokusera på skolan av det som är kvar nu. Måste även göra klart projektet nu! Eller rättare sagt på torsdag när Mormor kommit hem från Teneriffa.
Jonas har ju som sagt varit sjuk i 4 veckor så jag får ta tag i det där själv nu, han ska operera bort halsmandlarna idag, stackarn! :/ Nu ska jag o Hanna ut o ta en promenad sen ska jag plugga spanska, sen följa med Hanna o klippa sig halv 5. Jag klippte mig igår o jag blev jätte nöjd. Skönt o tunna ur allt ruffs! Jag är inne i en sån där depp period igen tack vare allt arbete i skolan, tänk när det är över.. Sen ska jag försöka gå ner i vikt också, det är ett stort mål som jag hoppas jag ska klara av. Jag vill verkligen de, så det är väl bara i sätta igång!
Nu ska jag ut i solen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0