Finely..

Kom precis hem från skolan, stoppade i mig lite tortellini sen ska jag ner o hämta mina clips som kom idag.. Sen ska jag försöka sätta mig o göra en broschyr tills på måndag, personligförsäljning (marknadsföring).. Imorgon är det ju onsdag så då är jag ledig så då ska jag dela upp dagen i vad som ska vara klart..

- Marknadsföring (personlig försäljning)
- Marknadsplanen
- Projektarbete
- Marknadsförings prov
- Naturkunskap (diabetes)
- Svenska C textanalys
- Design (jag-boken)
- Spanska läxförhör

Det där ni, det är allt jag ska göra, såå himla roligt men det är bara o ligga i. På fredag blir det o jobba o tjäna pengar! Sen på lördag blir det utgång med gänget :) Hoppas verkligen det blir fint väder. På torsdag är det valborg också får se vad man hittar på då men troligtvis blir det lugnt, ska försöka komma ikapp med pluggandet.. Ska försöka sy ihop mitt löshår idag också :) sen tvätta det med silverschampo så det blir kanon! 
Nu ska jag sätta igång med broschyren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0