Onsdag = Ledig

Skönt o ha en ledig dag såhär mitt i veckan, jag kan säga att det verkligen behövs.. Åkte ner till skolan en sväng o käkade lite lunch med tjejorna, sen fixade lite på systemet o var till apoteket. Imorgon runt 3 åker jag till Laxå, ska bli kul! Har börjat packa lite men tror jag måste packa om råkade bli lite för mycket kläder.. Har även skickat in filosofin nu, orkade inte skriva nå mer så det fick bli som det blev.. Sen har jag precis sammanfattat alla 5 kapitel i marknadsföringsboken som vi ska ha prov i på måndag, så jag tänkte sätta mig på tåget o läsa då. Så nu har jag inte så mycket kvar i skolan. Det börjar närma sig nu. Funderar på om jag ska städa ut massa kläder, någon som vill köpa massor med märkes jeans?! Usch är så trött på jeans nu så jag vill bara få iväg allt.. Vill börja om i min garderob..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0