Skolan tar livet av mig..

Jahapp, idag fick jag reda på att jag skulle ha prov på måndag i marknadsföring, kulkul.. Känner mig skit stressad igen efter allt slit. Studentkryssningen var ju som sagt i helgen, vi hade roligt, umgicks o bara skrattade! Kul o komma iväg lite med alla klassisar! Mina fötter är helt blåa efter x antal trampningar på fötterna, ajajaj.. Svårt o sammanfatta en sån händelserik helg men men.. Fick även reda på att jag fick MVG på mitt tal jag gjorde också så det kändes jätte bra.. Har nyss gjort makaroner o köttbullar till mig själv så jag får lite energi till pluggandet, ska försöka hinna med o åka till Hellströms också o handla lite annanas :) Mumma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0