Whats a fuckingVasa?!!

Den här helgen har jag spenderat med min underbara vännina Hanna.. Vi åkte ner till hennes släkt i laxå, jag är jätte glad att jag fick följa med. Vi hade jätte roligt o hittade på lite olika saker under helgen, i fredags så bowlade vi o drack lite, sen i lördags tog vi det bara lugnt o likaså på söndagen då vi åkte hem efter lunch.

Den här helgen kommer jag aldrig glömma! Det slutade av i en slags ångest attack på lördags morgonen men de blev betydligt bättre på söndagen! Som sagt kan jag inte nämna några detaljer men det blev som de blev, o gjort är gjort! Man brukar säga "ung o dum".. Svårt o försöka återberätta för dom som inte varit med men jag tror det är bäst om det mesta stannar mellan oss som vet!

Idag blev de tv för hela slanten, Gossip girl, Wipeout o Sanningens ögonblick. Men det var inte alls lika kul som när Hanna brukar vara här o kolla med mig.. Imorgon åker jag mamma o pappa till Borlänge o gör lite olika ärenden, bla kolla på bil åt mig :) Fast de blir bara o kolla.


Nu ska jag fortsätta se på tv, ha de bra. PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om vi vill veta då?

2009-04-13 @ 17:35:10
Postat av: dat ass

dat ass

2009-04-14 @ 23:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0