wiioo :)



Japp, så där blev det o se ut :) Tvättade det o gjorde det fint idag o jag är jätte nöjd, var lite ovant men jag älskade verkligen det.. kommer bli skit snyggt på balen :) Idag har jag varit väldigt effektiv o gjort massa smågrejer. Bla hälsat på mormor o sådär.. Har även hjälpt mamma o pappa att handla.. Blev snabbmat idag på sibylla som vi tog hem o åt allihop! Inte ofta det händer i den här familjen, men det är gott o unna sig ibland! Imorgon är det ju valbord o jag ringde o bokade bord på big street åt mig o Michaela ska bli riktigt kul, snacka massor o bara ha det trevligt, sen åka en sväng o kika runt.. Är ju även skola imorgon o det är inte särskilt populärt.. Ska försöka åka till mormor då också o få klart projektarbetet.. På fredag är det jobb kanske till o med blir utgång då vem vet.. Det blir det iaf på lördag :) Sen söndag kommer man ju vara jätte pigg på jobbet hm :P Men det kostar att ligga på topp.. Sen är det ju mitt eviga problem med kläder, men nåt går det säkert o hitta :) Nu ska jag nog gå o chilla lite vid tv:n :) Ha det bra. (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0