Shoppaholic?!

Var o handlade i Borlänge idag (igen).. Åkte dit för att hämta min efterlängtade mobiltelefon, kunde ju inte låta bli att gå in på kupolen då heller.. Blev ett par mjukisbyxor, adidas, på rea, örhängen på ur&penn, ett par stövlar o ett par partyskor även dessa på rea, ett par solgladögon på och ett jätte snyggt partylinne från Vila även det på rea, helt underbart med andra ord.. På tal om shopping  så suktar jag fortfarande efter de perfekta slitna jeansen!! Var finns dom!? Det var länge sen jag fick ett par nya jeans nu.. De är bland de bästa som finns, särskilt om de är från FORNARINA.. Finns inget bättre jeansmärke enligt mig! Längtar så hiimla mycket till våren nu, när man får börja ha på sig lite lättare kläder.
Sen ska vi inte prata om alla snygga sandaler som finns i varenda skoaffär!! Sen allt smink som kommer till våren ska vi inte prata om, nog för mig idag.. Börjar bli riktigt trött! Men glöm aldrig ; Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0