Jobb o jobb

Nu har jag bara 5 arbetsdagar kvar ;) Sen drar jag! Kommer sakna alla här hemma.. Men som sagt, facebook finns jue ;) På måndag är jag ledig då ska jag o mamma åka till kupolen en sväng o inhandla lite grejer tills jag ska till Holland. Sen på tisdag ska jag o ett gäng tjejer ut o partajja, ska boka bord på big street tills dess också. Kommer nog bli riktigt skoj! Ikväll blir det film.. Är så sjukt trött efter att jobbat idag, allt folk man ska försöka förklara allting till... Usch det där är inte min grej.. På tisdag ska jag även klippa mig :D vill färga håret också men det orkar jag inte nu!


Du måste va blind blind blind, du måste vara blind, för du kan inte se när löven faller ner, hur fuuul jag e....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0