Snart snart snart

Åh, min mage är i väldigt konstigt skick just nu :S Imorgon åker jag o pappa till Göteborg för att ta färjan till Kiel på måndag. Sen är det ungefär 7 timmars bilfärd till Enkhuizen där jag ska spendera 4 månader. Jag är nervös o har resfeber! Sa färväl till familj o vänner idag. Hanna började gråta :/ jag försöker vara stark, min gråt kommer nog komma när pappa har åkt ifrån mig på onsdag! Jag har packat i det mesta idag, nu är det bara skridskorna kvar.. Min dag började med frukost/brunch med familjen. Sen kl 4 blev vi bjudna på pizza hos syster, det var riktigt gott! Nu väntar jag på att Robert ska komma hit, vi ska nog kika lite film. Tillbringa sista kvällen tillsammans. Ha de bra, ska försöka uppdatera mkt nu när jag flyttar för o komma ihåg tiden i Holland. PUSS 

Kommentarer
Postat av: Milly

härligt! jo tack det är toppen här :D

har du för dig ikväll då?

2009-07-25 @ 22:51:30
URL: http://memilly.se
Postat av: Anonym

Ja, det finns inga konstigheter till att inte börja gråta :/ du är bäst och den absolut närmsta jag har här. Känns tungt att du ska åka men det är bra för dig också. Du vet att du betyder mycket för mig.

All my love to you <3 vi ses senare :')

2009-07-26 @ 11:21:33
Postat av: R

Kommer sakna dig så himla mycket gumman!

Men jag lovar att vi ses om inte allt för länge, du är det bästa <3

2009-07-26 @ 11:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0