Sommar o (sol)

Nu är vi mitt in i sommaren.. Men undra nu om det fina vädret är över?! Eller är det bara för tillfället? Igår blev det film, bättre en den förra vi såg ;) Usch.. Jag är bra sugen på o hyra wallander ikväll o det blir nog så också, får trevligt sällskap också.. Igår när det var 20 minuter kvar av filmen fick vi lov att stänga av datorn på grund utav att det åskade, inte lite heller.. Snart ska vi åka till sommarstugan o äta lite god mat, ska bli trevligt.. Nästa vecka ska jag på arbetsintervju i Ludvika, är jätte nervös! Har sökt jobb i HOLLAND, som barnflicka.. Får se hur det slutar! Men nu tror jag att det ändå finns en (någon) som håller mig kvar... Så snäll o gullig person finns inte! Nu ska jag fortsätta leka med Emma som också ska med till ljugaren! PUSS                                    <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0