Älska S O L !

Idag hade vi bara 1 timmes svenska, vilket var oerhört skönt. Efter det begav sig jag o Linn till stranden för o sola, det var jätte skönt. Sen åkte jag hem o åt pizza med mamma o pappa. Sen skulle jag iväg igen med pappa för att handla lite tills imorgon (mamma 50 år). Vi hann även med o köpa present till henne :) Så imorgon blir det att spendera tiden vid vår sommarstuga i Ljugaren tillsammans med släkten. Ska även till Karin imorgon o scrapbooka lite.. Förhoppningsvis kommer bilder sen (om jag orkar). På onsdag blir det Falun med Lelle, Linda, Linn o Nele :) skojskoj! Ikväll vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på. Har inte så stor lust med nånting. Får bli soffan ett tag ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0