Snart snart snart



slutet gått allting gått... Nu var studenten över, livet är på gång att börja på allvar! Fast jag åker iof till Kos på tisdag så vad har jag egentligen att gnälla över?! (; Ingenting.. Mitt liv leker o det är så det ska vara. Färgade håret idag också, Hanna hjälpte mig! Kort kanske kommer. Blir nog inte så mkt bloggande på ett tag nu.. Jag ser framemot att slippa Rättvik ett tag nu, jag är less på allt, självklart kommer jag sakna vissa. Sen är det back to business! Ska packa hela dagen imorgon :) Ska nog en sväng till Mora med Hanna o Merja också :) Nu ska jag fortsätta se på Grey's ;) Gossip Girl äger (Y) PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hoppas ni har det toppen där borta i solen!!

2009-06-17 @ 18:57:14
URL: http://instyleofloj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0