Sverige

Usch, vad jag hatar Sverige.. Och speciellt dalarna. Ska snart börja leta lägenhet för fullt! Kos var förrstesten riktigt skönt! Jätte jätte varmt varenda dag, brände mig lite men det gick bra! Åt ute varenda dag, usch! Fick börja jobba direkt jag kom hem :S Inte särskilt kul när jag har gått o haft ont i magen hela tiden för jag inte vill! Ska leta leta leta jobb så mkt jag bara kan.. Har inte så mkt o säga faktiskt, vill bara bort o börja om! Igår var jag o Robert en sväng till Borlänge, kikade lite p&l o snackade ur oss.. Blev pizza o kebab innan vi åkte hem också, haha! Nej nu ska jag åka till jobbet. Hoppas det händer nå skoj i helgen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0