Fabulous Weekend

Har verkligen längtat efter den här helgen, igår var jag o Hanna på hockey det blev lyckat till slut, idag ska jag o Charlotta till Leksand sen hem till Charlotta o laga middag sen blir det Etage ikväll då Linn kör o Hanna jag Charlotta Karin o Lelle ska dricka lite hade vi tänkt. I torsdags hade jag spanska prov men det gick faktiskt bra, igår hade jag en kvarts rättskunskap så skönt med en slapp vecka. Fick reda på att jag o Jonas måste komplitera vårat projektarbete som pricken på i:et det var verkligen det sista jag behövde. Jag har fortfarande religionsrapporten, marknadsplanen och filosofihemskrivningen bara sstora grejer alltså..
Imorgon hade vi tänkt att äta Brunch på sjövillan, det är alltid lika gott! :)

Har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig ikväll, vi får se vad jag hittar på! Längtar som bara den till påsk men vad jag ska göra då är hemlis ;) Nu ska jag sätta igång o äta frukost o göra mig iordning.

PUSS


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0