Helg!

Godmorgon!
Vaknade av att Emma kom o väckte mig imorse. Igår var jag hem till Hanna en sväng o såg på Robinsson, vi drack te o åt semla o wienerbröd, mumma! Nästa gång får de som sagt bli nyttigare tilltugg. I fredags var det Glitter o Glamour på bowlingen, jag hade förväntat mig såå mycket mer folk.. Men men.. Ser framemot nästa helg jätte mycket! Ikväll ska nog jag o Hanna åka till Leksand efter jobbet o hälsa på Micke :) Jätte länge sen jag träffade han nu! Är inte alls lika stressad som förut nu iaf,

Det jag har kvar o göra är :
  • Marknadsplanen
  • Religionsrapporten
  • Filosofi hemskrivning
  • Spanska prov
  • Kommer säkert bli längre lista eftersom menmen, det där är iaf en början! Jag ser mer o mer framemot studenten nu allt eftersom de närmar sig! Studentkryssning först o främst! ;) Wiiihhhoo! Nä, nu ska jag göra mig iordning till jobbet. Börjar 12 o idag blir de o servera god Brunch. See yaa <3

    Johanna o Charlotta               Mys hemma hos Hanna <3    Mys hemma hos Hanna


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0