Laaxåååå!

JAA! Nu blir det av, Laxå sen Borås över påsk, åker 10:e o kommer hem 16:e! Sköönt o komma bort! Sen är det studentkryssning för hela köret! Orka alla som tror att jag tjaffsar med folk bara, eftersom det är de värsta jag vet, det är inte jag som går runt o sprider falska rykten! Herregud, orka med FOLK, BLÄÄÄÄÄ! Neee, snart flyttar jag från denna skit så man får leva sitt eget liv, Hanna jag säger då de, jag älskar dig.. Har kanske aldrig sagt de till dig men det vet du ändå att jag gör! Du förstår mig o du vet hur läget är..
Såå kul att jag kunde följa med er till Laxå, längtar verkligen, sen att vi ska till Gbg o Borås är bara ett stort plus i kanten ;) Ska fixa ett påskägg till Hanna också, hmm undra vad jag ska hitta på, men jag har en idé iaf, får se vad jag hittar på, mohahaha! Imorgon får vi studentgrejerna också, ska bli riktigt kul, sen fick vi reda på att vi ska få ha studentmöss påtagning i DALHALLA så jäkla klockrent! Blev hur glad som helst.. Något som är mindre kul är att jag o jonas måste komplitera projektarbetet o de tynger mig så fruktansvärt!! Men bara o bita ihop o göra det bästa av situationen!

Pappa har precis kommit hem, han hade tydligen varit o shoppat på kupolen idag ;) Hade till o med köpt sig en skinnjacka, vilken cooling, så nu håller han på o gör mat till oss.. Har ingen motivation för plugg just nu så får se hur det blir med den saken..


Puss, o jag tycker om dig J, o hoppas verkligen det blir lyckat mellan oss<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅH det kommer bli så kul.. Älskar dig meed, i alla lägen! Jo klart jag vet hur läget är, men du tar det ifrån det. snart sticker vi!

PUSSS <3

2009-03-31 @ 18:48:35
URL: http://missthiman.blogg.se/
Postat av: MARLEN

vem är j??? vad sjutton har jag missat :D

2009-04-03 @ 08:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0