längtar!


En ganska okej skoldag idag faktiskt. Dagen började med att vi lyssnade på några i klassen som läste upp sina tal, dom var jätte duktiga. Nästa måndag är det min tur. Sedan avslutades dagen med marknadsföring, jag o Linn har kommit en bit på våran marknadsplan nu iallafall. Hann med en promenad med syster o mamma också, det var riktigt skönt, det var ju sånt himla fint väder idag. Just nu sitter jag o försöker plugga lite, men det är så himla mycket så jag vet inte riktigt var jag ska börja. Men jag har iallafall några positiva saker att tänka på nu iallafall o det är att jag o Linn har preliminär bokat en resa till Bulgarien (sunny beach) en vecka! I så fall blir det i mitten av maj. Men innan dess är det ju studentkryssning också. Men först är det UPPSALA, ska börja packa lite idag, de kommer bli så himla skönt o komma bort!! Ne nu ska jag fortsätta skriva på projektrapporten som ska vara inne imorgon.
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Louise

Var det när du var med syster o mamma som du hejade på mig? Jag stod med håret i hela fejset så jag såg nästan ingnting, hehe.

2009-03-09 @ 17:48:55
URL: http://instyleofloj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0