nya möjligheter

 Då var det ännu en ny dag! Det händer inte så mycket i mitt liv just nu, fast allting känns ändå upp o ner, skolan gör mig galen! Men det gäller att vara så positiv man bara kan! Idag ska jag ut o gå med Charlotta sen kanske det blir lite käk på sjövillan, mumma! Igår kväll blev det pizza med pappa sen tog jag o hanna oss en sväng på Rättvik, det är såå kul o bo i Rättvik.. Nästa vecka på onsdag ska vi till Uppsala med skolan, vi ska kolla på universitetet,så jag kanske stannar där några dagar o tar det lite lugnt.. Ska även hinna med o skriva på projektarbetet idag också, de ska va inne på tisdag!!! Konstigt att man har så ont i magen! Får se om de blir nå plugg idag!
Ha de gött, PUSS

Kommentarer
Postat av: Louise

Usch det är mycket att göra i skolan nu.. Förresten, har du två bloggar?

Kämpa på bara snygging! :)

2009-03-07 @ 11:59:55
URL: http://instyleofloj.devote.se
Postat av: Hanna

Jag hänger nog på.. för jag skiter i J snart! fuck it! love you <3

2009-03-08 @ 00:31:28
URL: http://missthiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0