Party i Uppsala


Jag o Hanna drog in till stan o festade på people
Det var faktiskt kul för att inte alls känna en enda, men då var det bara
att lära känna! Innan vi drog ut gjorde vi tortellini gratäng vilket var riktigt gott, till
det tog vi vin o cider.





Vi tog även en till runda på stan igår, nu får det vara nog med shopping för ett tag.. (;
Idag åker vi hem :( Snyft.. Jag hade velat vara kvar mkt längre.
Dagen kommer gå åt till att packa o städa. Vårt tåg går halv 3.
Nu ska jag börja. Mer bilder kommer sen.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

PHETT! får dra hit fler ggr ;P nu när vi lärt känna några :) och även fast du va en bitch i natt så tycker jag om dig mest ändå. PUSS <3

2009-03-14 @ 09:46:47
URL: http://missthiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0