Projekt

Vilken lång dag.. Naturkunskap, spanska och design! När jag kom hem fick jag lov att sätta mig med projektrapporten eftersom jonas var sjuk idag. Just nu stter jag framför tv:n o ska se på den rätta för rosing, äter lite kvällsmat. Provade en ny smak på philadephia ost idag, paprika o lök, rikigt gott på en rostad macka med skinka o tomat o ett glas juice till. Imorgon åker vi till Uppsala har sett framemot de så länge nu. Ska bli så himla kul, imorgon kväll hade vi tänkt äta på en afrikansk restaurang o sen tänkte vi gå på bio om det är någon som är oss i smaken. Lär gå o lägga mig tidigt ikväll, ska vara vid skolan halv 7 imorgon. Ne nu ska jag se på tv. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0