Vasaloppet

 Jonas o Johanna, i 9:an..

Japp, då ska man iväg o jobba snart igen.. Lär ju bli ganska mycket folk idag, pga vasaloppet, så full fart lär det ju bli! Le o vara glad hela dagen! (Y) Guuud va sportlovet har gått fort, imorgon är det skola igen... Hmm, då är det är gömma sig bland alla skolböcker igen då! på onsdag åker jag iaf till Stockholm o får ett litet break ska bli så himla skönt fast det blir ju bara över dagen. Ska leta efter balklänning o studentklänning hoppas verkligen jag hittar nån! Ingen som har nåt tips på nån adress i Stockholm!? Nu ska jag ta o göra mig iordning för jobbet, PUSS

Kommentarer
Postat av: Louise

Liiite längre lov hade ju inte skadat..

Vad kul o leta balklänning, det måste jag också sätta igång med snart! Hoppas du har haft ett bra lov iaf :)

2009-03-01 @ 16:03:19
URL: http://instyleofloj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0