25 dagar!!

Oj, nu är det bara 25 dagar kvar o sen smäller det!! Studenten -09.. Idag har jag varit riktigt krasslig, fick lov att åka hem från skolan.. Imorgon är jag ledig men dagen är ändå fullbokad, tandläkaren halv 1 och sen prov kl 3 i marknadsföring jag hoppas det ska gå vägen.. Hade tänkt o ut o gå idag men det blev ju regn väder ute. Nu har jag pratat med mamma om hudterapeut utbildningen. Nu ska jag bara försöka hitta boende. Hade tänkt söka in våren 2010. Nu gäller det o spara massa pengar, men de får bli i sommar..

Kommentarer
Postat av: Louise

Det var tråkigt utan dig på designen! tre pers där så det var tyst, tråkigt och långsamt :P Hoppas du blir bättre snart!

2009-05-06 @ 09:57:19
URL: http://instyleofloj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0