:)



Idag blev min o Linns marknadsplan klar, så himla skönt.. Ännu en grej att stryka från listen! Åh förresten, vad tycker ni om min nya blogg? :) Fin va? Jag är verkligen jätte nöjd. Idag var far min på TV, invigning av den nya banken i Smedjebacken! Stackars pappsen är utsliten nu.. Får se till o ta bra hand om han nu.. Idag är det bara 22 dagar kvar till studenten, helt underbart! Funderar på o ta kvällen ledigt från plugg o kanske ta en promenad.. Får plugga imorgon ist, åt jätte god mat idag också, revbjensspjäll.. Måste hitta en bil till balen o skor till klänningen, är lite orolig över det. Men det löser sig nog :) Nu ska jag sätta mig framför tv:n o dega, känner att jag är värd de plus att jag har så himla ont i ryggen!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad roligt att du tyckte om den! :)

Då är jag nöjd också.

2009-05-11 @ 20:20:25
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0