:)

  • 3 Juni, Klassmiddag.
  • 4 Juni, Studentmöss påtagning på Dalhalla.
  • 5 Juni, BAL!
  • 6 Juni, Grillparty och Bowlingen.
  • 9 Juni, Studentpicknik på stranden.
  • 10 Juni, Klasskväll
  • 11 Juni, Studentmiddag o programdag.
  • 12 Juni, STUDENTEN
  • 16 Juni, GREKLAND KOS
  • 12 Juli, Stockholm
  • 13 Juli, BRITNEY SPEARS

Det är mycket på gång nu framöver, ser verkligen framemot allting. Denna sommar kommer bli alldeles kanon (Y). Men det är ju som sagt min studentsommar så det är ju precis så det ska vara. Gjorde klart det sista i skolan idag, hade nationella prov i spanska och personlig försäljning vilket kändes sådär. Men gjorde klar min jag-bok idag iaf o den fick jag Mvg på :) Hoppas hoppas jag får mvh i kursen.. Imorgon är jag ledig (onsdag) så då ska jag passa på o åka ner till Michaela o göra en provuppsättning till balen, hoppas det blir snyggt. Måste hinna tvätta löshåret ikväll också. I helgen blir det jobb hela hela helgen, men det känns bra, har inget annat för mig så pengar får man aldrig nog av. Det behövs så här i student tider. Nu ska jag hoppa in i duschen.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0