ESC o Alcazar!



Gårdagen var riktigt kul, först jobbade jag lite, sen åkte jag till Kers där vi förfestade lite, sen åkte vi vidare till Challe där vi såg Robinsson och Eurovision Song Contest.. Jag tyckte det var en bra låt som vann men jag tyckte hellre att Azerbaijan skulle vinna ;) Den var riktigt härlig tycker jag.. Fast Norge var också riktigt härlig. Sedan begav vi oss vidare till Rättviks Bowling o Krog där vi fick se Alcazar, gud dom är riktigt bra! Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra.. Funderar på o åka till gymet en sväng, hade ändå vart skönt o ha gymkort där över sommaren men vet inte hur jag ska göra.. Kanske räcker med en promenad. Ha en bra dag, puss / johannalarSon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0