Jippie!

                
Hotell Amaranten, Stockholm                  Gröna Lund!!                                                      Shopping :) :) :)

Nu är allting bokat! Den 12:e Juli åker jag o Lini till Sthlm! Vi ska gå på gröna Lund, bo på 4-stjärnigt hotell o shoppa massor! Har till o med bokat tågbiljetter idag, jag längtar redan. Sa även till dom på jobbet idag att jag ville ha ledig dessa dagar.. Ska bli så himla kul, äntligen får jag spendera lite tid med Linn, det händer inte särskilt ofta längre, vilket är väldigt tråkigt! Imorgon är det full fart i skolan igen, filosofi o spanska nationella prov.. Sen på fredag blir det Rättskunskap, sen efter de ska jag o jobba! Money money money! Har även fått nya gardiner på mitt rum nu, som jag köpte på marknaden här i rättvik blev riktigt fint, bilder kanske kommer sen. Nä jag funderar faktiskt på o ta en promenad! Tråkigt o gå själv bara, men ska fråga mamma igen om hon vill hänga med. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0