Tåg

Blev en tidig morgon för mig! Klev upp kl 6 imorse, pigg o glad. Sitter just nu o bloggar från tåget. I Rättvik var det kanon väder och när vi lämnade Tällberg blev det imma o grått. Dom har ju sagt att det i princip ska regna hela dagen, tråkigt nog! Men det är bara o göra det bästa av situationen. Jag o Pernilla har tänkt att spendera dagen på stan, måste verkligen försöka hitta ett par skor.
Är så himla glad över att vi verkligen bokade resan igår. Det ska verkligen bli av! Jag ska till Kos o ge järnet... Så himla skönt o komma iväg från Rättvik ett tag. Nu ska jag googla runt ett tag o se vad som finns att underhålla sig med under färdens gång.

Puss på er / J.La

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0