Trött :(


Idag har jag haft en lång dag i skolan, det hela började med naturkunskap där vi fick lyssna på redovisningar hela lektionen, ganska intressant faktiskt. Sen hade jag spanska där vi tränade inför nationella proven som kommer på torsdag o nästa vecka. Sen hade jag design där jag håller på o gör en Jag-bok. I den skriver jag om mig själv och åren på gymnasiet, ska snart kila till postlådan o se om mina kort från fujidirekt.se har kommit. Jag scrapbookar ju som sagt o jag behöver nya kort till marknadsföringen på måndag för då ska jag o Linn redovisa våra grejer vi har gjort. Har inte så mkt kvar i skolan nu heller, det som är kvar är:
- Jag-boken
- Naturkunskap, diabetes typ 1
- Markndsföring, redovisning o fördjupning
- Spanska Nationella prov
Det är liksom ingenting mot vad jag har haft så jag känner mig ganska glad. Idag har jag även hunnit med o köpt förköps biljetter till studentfesterna som ska hållas på Rättviks bowling o krog, det är bara 21 dagar kvar nu! Imorgon är det ju onsdag o då är jag som vanligt ledig, har inga stora planer för morgon dagen så vi får se vad jag hittar på. Ska även betala in balen idag som är på 475:-, känns lite tungt att det ska gå så mycket pengar nu, men det är väl värt de förstår jag. Nu ska jag börja pyssla. Auf Wiederzehn :)

Kommentarer
Postat av: hanna

Du kan fråga mamma om diabetes för hon har ju typ 1.

lovau <3

2009-05-12 @ 19:19:23
URL: http://missthiman.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

sv: tack själv :)! allt är fint med mig. lite trött bara! Själv?

2009-05-12 @ 19:45:02
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0