Uppsaaaala!

Igår blev det film med Nicklas o Pernilla men somnade typ efter en halvtimme så jag fick se om den imorse. Kl 12 kom Pernillas alla tjejkompis och skulle göra sig iordning till deras bal idag, hoppas det blir bättre väder snart.. Så det är fullt med folk i lägenheten nu. Tog nyss en promenad i Uppsala stad för det blev så himla varmt i lägenheten. Dom ska iväg kl 5 så då ska jag skjutsa dom sen blir jag helt själv. Tänkte jag skulle hyra nån film eller nåt. Sen tyckte Nicklas att jag skulle gå o köpa lite kina mat, det lät lite frestande :) Han är så snäll! Imorgon åker vi hem igen, får se vilken tid det blir, blir nog på eftermiddagen med tänke på att Nicklas säkert kommer vara bakis. Nä, nu tänkte jag youtuba lite;)
Puss på er / J.La


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0