A'dam

Idag drar jag till Amsterdam, ska bli sjukt kul.. Vet inte riktigt vilken tid Madde kommer till A'dam central, men jag oker nog in so jag är där vid 5 :) Kommer ha sjukt mkt packning med mig, känns som jag har tagit med mig hela jv garderoben ;) Fick lön i förrgor ockso, so himla snällt av Elena, fick 600 kr extra i present, för hon gav mig inget i födelsedagspresent. Idag har jag blonderat min utväxt, men ganska bra, var jätte svårt o göra det när jag har löshår i.. Ser so himla mkt framemot när vi ska bo i amsterdam hela helgen. Kommer bli so himla kul, vet inte om vi ska festa ikväll lr om det blir lugnt.. Ska ta so mkt kort jag kan :) Tar även med mig datorn, för musikens skull ;) Nu ska jag go o fixa horet och sminka mig.

Smell you later bitches, som amir säger! (Y)

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0