Dålig dag..

Ja, herregud.. Jag som skulle tänka positivt idag o säga till mig själv att jag är fin, o att jag duger som jag är, men det är verkligen tufft o tänka det om sig själv ibland.. Jag har nyss varit ute o gott med hunden i en timme, efter 15 min så ramlar hunden ner i kanalen och han kan inte ta sig upp!!! P A N I K.. Så jag springer dit o försöker få upp han (vilket inte var det lättaste) til sist får jag upp honom iaf, hunden dyblöt+jag själv.. Direkt efter så ruskar han av sig allt vatten på mig, såklart, sedan springer han allt han kan till några hundar långt bort o leker med dom o inte lyssnar ett skit på mig, kuuul! Neeej! Hoppas det blir en lugn kväll, för jag är fan helt slut :( Nu ska jag gå ner o läsa lite i min bok. PUSS, psss 15 dagar kvar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0