Regnig söndag

Ja, nu är det söndag igen.. Ny vecka framför oss, här spö regnar det.. Har inte lust o göra nonting faktiskt.. Funderar po o baka mitt bröd som jag skjutit upp hela veckan! Do har jag iaf nonting för mig ;) Moste ju se till o bli lite nyttig nu o tappa nogra kilon tills jag kommer hem igen.. Men har kommit överens med patrick att vi ska börja springa 2 dagar i veckan, haha! For se hur det gor :D Plus en timmes promenad med hunden varje dag! Jag ska satsa po det här nu.. Inget mer godis och inget mer onyttigt bröd! Ska försöka börja blogga mer ockso :) Diskutera min framgong haha ;) Nej nu ska jag googla po lite saker, hej o puss

Kommentarer
Postat av: V I L J A

Godmorgon! Tittar in och önskar dig en skön Onsdag ^^

2009-11-18 @ 09:47:46
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0