The sims 3

Igår var jag o köpte the sims 3, är lite segt men nu har jag nåt för mig iaf ;) Plus att jag har fått internet på mitt rum, men delar det fortf med Elena så när hon använder kan inte jag ha det, drygt! Denna helg har verkligen varit tråkig o seg. Vill bara att de ska bli TORSDAG NU!! Ska bli så sjukt kul o få festa järnet igen! Igår fyllde mamma o pappa på min mobil, tack o lov.. Det var en skit skum random kille som ringde mig igår, från Gävle? Helt sjukt var de.. Har ingen aning vem de var, nån Markus? Aja..
Idag åker Mr. J till Norge i en månad.. Jag hoppas verkligen vi kan ses i januari, vore så sjukt mysigt.. Men jag kommer vara nervös så jag dör.. Nej nu ska jag fortsätta spela lite the sims.. Ska bli expert på det där! Saknar alla där hemma, hoppas ni har det bra.. Jag tycker faktiskt väldigt mkt om Holland men det är tråkigt utan sna ögonstenar (vännerna).. Ha en bra dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0