This is love!


Hanna panna lingon kanna <3

Finns det något bättre än en vänskap som denna? En människa som står en som närmast. En sådan vacker person som man kan verkligen lita på till 100 % och som verkligen säger vad den tycker och tänker!
Det kallar jag en riktig vän.
Hanna Thiman
Hon är guld värd och som alltid ställer upp för en 24/7.
Jag kommer alltid älska dig och finnas för dig och jag hoppas verkligen våran vänskap kommer hålla livet ut.
För vad vore jag utan dig? En Johanna utan Hanna? En Hanna utan Johanna, nej det går inte..
Det är Johanna & Hanna. Hanna & Johanna.
FÖRALLTID

Och bara så du vet....
Jag älskar dig av hela mitt hjärta.
<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är underbar. säger precis samma ord till dig som du skrivit till mig. Du är som min skyddande ängel, det spelar ingen roll om du är borta för du är alltid här i vilket fall ändå.

JAG ÄLSKAR DIG! <3

2009-11-08 @ 16:44:39
URL: http://missthiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0