vardag..



Ja, då är det alltså helg igen. Och vad gör jag? Jo, jag sitter här o försöker ladda till att städa hela mitt rum och packa tills på torsdag.. Ska bli såå grymt kul!! Sen efter det är det inte så långt kvar tills jag är hemma i Rättvik igen. Har redan börjat räkna ner dagarna :) Saknar min mamma o pappa grymt mkt, mamma ringde häromdagen o berättade hur mkt hon saknade mig , hmm.. Svårt o höra sånt när man är så långt ifrån varann. Det är en annan viss person jag saknar väldigt mkt också, o det är min bästa vän. Men under jul ska jag vara med dig så mkt jag bara kan, den lilla tid vi får över, ska jag absolut spendera med dig. Förra nyår var vi ju på wasa haha, det var ju ett äventyr för sig ;) och som inte ska göras om kan jag också tillägga, haha.. Men det vet bara jag o hanna om varför det inte ska... I år vet jag inte om jag ska fira nyår här eller där hemma, det beror på om mamma o pappa ska skjutsa ner mig hit. Neej, nu ska jag börja städa mitt rum, suck!
Ha en fortsatt bra helg allihopa.


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, inge Wasa nykter ;) SAKNAR DIIIG!

2009-11-22 @ 23:18:01
URL: http://missthiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0