Gym time

Funderar på o dra till gymet en sväng nu innan lunch. Har ju inget bättre för mig så..
Sen ska jag ta en lång skön dusch. Sen är det lunch o sen ska jag dammsuga. Efter det vara med
barnen o baka med Karen :) Bilder kommer sen! Sen ikväll ska jag göra tortellini gratäng och sen iväg till skolan kvart över 6, sen kommer jag hem sent. Imorgon är Elena ledig. Nicole har judo sen vet jag inte vad vi ska hitta på. Nu är det bara 10 dagar kvar tills jag kommer hem, Underbart! Ska även bli skönt o sätta i extensions, hoppas det blir bra. Nästa vecka ska jag försöka hinna färga utväxten också.. Får se när det blir av.

Nu ska jag kila till gymet o försöka göra mig av med energin som fattas ;)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: b & v

Sv: Tack så mycket :) Du hade jättefin hårfärg! Kramar :D

2009-10-06 @ 16:34:52
URL: http://apieceofsisters.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0