hejhopp

Just nu sitter jag med mammas lilla mini dator.. Jätte svår och skriva med + att jag har lösnaglar nu..
Idag vaknaade jag kl 8 vilket var mkt skönt. Såg klart Johan Falk, bra filmer det där. Sen åt jag en väldigt god frukost med mamma o pappa (det är mkt skönt o vara hemma). Sen kom syster, emma, viktor, moster, johan o jonas, kul o se dom igen :) Sen åkte jag o hanna ner till Rättvik o hadlade lite, jag köpte en pälsväst, mysigt astt ha nu i höst tycker jag.. Så nu sitter jag här o inte gör någonting alls. Tänker på D hela tiden.. Fast jaag vet att det inte verkar sörskilt bra så vill jag så himla mkt.. Men det får visa sig. Har ju även satt i löshår nu, det är jätte ovant o alldeles för långt, men mickis ska klippa o tunna ur det i veckan.. Så det ska bli jätte skönt. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ikväll, men känns som jag inte orkar ha något speciellt.. Mår inte helt 100 så ska försöka ta de ganska lugnt ikväll.. Huvudsaken är ju att jag får vara med mina vänner<3 Nu ska jag gå o sminka mig o så. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0