Ny dag, nya möjligheter

Tisdag; Jätte dåligt väder, o jag längtar hem som aldrig förr.. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag.. Har setat hela morgonen o gjort klar alla läxor så nu slipper jag iaf det framöver, grymt skönt. Längtar till helg, då ska jag förbereda för hemresan, wiiihhoo! Sen kanske baka kanelbullar! Igår var jag på gymet, dom har hållt på o gjort om där ett bra tag nu men igår var det klart ;) sååå grymt fräscht, inte illa o få kolla på tv på en egen liten plasma framför sig när man springer ;) Sen massage på powerplaten såå himla skönt ! Sabina frågade om jag ville med till Amsterdam i helgen men väntar nog tills nästa månad när vi ska på qlimax, lär spara lite cash nu alltså.. Nej, nu ska jag gå o vara lite social.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0