Partajj!

Som sagt blire fest tonight ;) Ser riktigt framemot de, ska sova hos non kompis till Sabina i Haarlem, sen po lordag ska vi till Amsterdam o sova dar hos non, vem vet jag inte ;) Hoppas verkligen po att helgen blir lyckad.. Nu ar det aven klart att Madde o Anna ska komma o halsa po mig i slutet av November, ska bli so himla kul!!! Just nu sitter jag o lyssnar po Hotel room med Pitbull, haha ;) Konstigt va? var aven o kopte dricka idag, kandes lite laskigt ;P Vet inte riktigt vad jag ska ha p[ mig ikvall, men tror det blir jeans o en svart body o min palsvast ;)

DAMN HE IS HOT (Y)

Snart ska jag satta igong o fixa mig for dagen o kvallen, cause tonight is going to be a good night !

Puss o hej for mig / Johanna the one and only

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0