suuuunday

 
Nu börjar det även bli höst här i Holland, igår på vår kvällspromenad så använde jag vinterjackan för första gången, men fick till slut lov o ta av mig den ändå. Som vanligt är söndagar väldigt tråkiga. Och jag längtar så sjukt mkt till den 16e oktober. Ska bli underbart o få komma hem då. Funderar på o skicka iväg ett sms till en tjej som också jobbar som au pair här i Holland, hon kommer från Sverige men kommer från typ norrland eller nåt tror jag. Vore super kul o träffa henne. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag.. Är rastlös men har ändå ingen lust o göra något. Saknar min mamma o pappa o mina syskon. Ska bli kul o se emma o tvillingarna igen. Dom växer ju så det knakar dom små liven. O jag saknar ju min snuffis också, den 10e oktober fyller hon år ;) Hoppas verkligen dom här 12 dagarna kommer gå fort. Jag ska göra det till dom bästa 10 dagarna någonsin.
Nu ska jag skicka iväg ett sms. See you later. Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0