Tisdag = 2 dagar kvar


johanna

Hey igen..
Det var ett tag sen nu, glömmer bort blogen ibland även fast det enda jag gör känns det som är att läsa andras bloggar.. Ärligt talat har jag väl bara inte haft någon lust o skriva.. De sista helgerna här i Holland har väl i princip gått ut på att festa. Har bara 6 dagar kvar i Holland, vilket känns otroligt skönt om jag ska vara ärlig. På torsdag kommer mamma o pappa hit o dom stannar tills på söndag o jag åker hem på måndag. Jag kommer till Rättvik ca kl 17.00 om tågen går som dom ska.. Madde hjärtat kommer möta upp mig på arlanda vilket kommer göra hela min dag. Har saknat henne så otroligt mkt, precis som jag saknat mina andra underbara vänner också.

Jag hoppas jag kommer kunna festa även den sista helgen här i Holland även om mamma & pappa är här, men det ska säkert inte vara något problem, jag har ju inget jobb som väntar när jag kommer hem så vila kommer jag ju kunna göra när jag kommer hem igen..
Imorgon har Karen & Nicole barnkalas, vi ska åka till ett ställe som heter Grootebroek, där ska dom Lasergama och lite så, jag har fått den stora uppgiften att göra tårtan, precis som de andra gångerna ;) Men det tyder väl bara på att dom tyckte om den. Om en halvtimme har jag planerat att gå ut o gå med Arex (hunden).. Sen kl 17 ska jag hämta upp barnen från BSO, o sen börja med middagen direkt, blir nåt enkelt som kycklingvingar med wokgrönsaker bara. Jag ska försöka gå o lägga mig tidigt ikväll så dagarna går lite fortare, ni kan inte förstå hur mkt jag saknar mina underbara föräldrar.

På söndag när mamma o pappa åker tillbaka till Sverige så hade jag tänkt att åka till Haarlem en sväng för att möta upp Rebecca o hämta upp mina skor jag har haft där sen Oktober (!) Jag drar ut på allt som vanligt, sen efter det kanske jag åker till Amsterdam en sväng o möter upp Quinten, han ville ses innan jag åker hem. Men får se om jag orkar det..

Har även packat min väska så den väger exakt 20 kilo, men har typ 2 ggr mer grejer som mamma o pappa måste försöka få med sig också, jag hoppas verkligen vi lyckas få med oss allt. Men jag gick in o läste på SAS hemsida att man får ha 8 kilo som handbagage och det är ju ganska mycket så ska försöka ta med mkt så också. Har ju som sagt 2 datorer här också, min vanliga laptop och min brors mini-pc..

Nej nu ska jag rensa mina sminkväskor o göra rent mina penslar, hare gott allihop!
Massa kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0