boooring sunday

Ja, söndag igen.. Dagarna går så sjukt sakta när man är här o inte har nånting o göra!
Men idag ska jag prata allvar med min fru o planera när hon kan komma hit nästa gång.. För jag måste träffa henne snart ;) Sen måste jag prata med Elena o höra när jag kommer kunna planera att åka till Sverige igen!

Imorgon ska jag till det nya gymet, känner mig inte jätte taggad just nu men ska se till o bli det. Imorgon ska jag även baka mitt jätte goda GI bröd, mums..

Det dryga är att om Elena ska cykla till jobbet imorgon så har inte jag nån cykel o då måste jag GÅ, o det tar typ 30 min o  gå till gymet.. För vi har ingen bil än, o det suger!

Men hoppas jag kan cykla o att det inte snöar..



Jag ska satsa på det här o jag hoppas det går vägen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0