Bröd

Idag bakade jag massa bröd, så himla gott & nyttigt.. Pratade även med mamma idag, var riktigt skönt.. Hon trodde jag var sur på henne men där hade hon fel ;) Idag är det tisdag o jag hoppas det blir fredag snart så man får lite tid för sig själv.. Imorgon ska jag på gymet igen! Ska bli skönt, plus att alla killar där var så trevliga o hjälpsamma, för en blondin som jag behöver ganska hjälp när jag inte förstår så mycket haha! Funderar på att gå upp på överövervåningen nu o köra lite situps, åt nog lite för mkt bröd idag så då fick jag ångest.. Eller inte mer ångest då¨jag ställde mig på vågen på gymet, kooors i taket.. Men i juni ska jag vara nöjd o fin :) Så nu gäller det att försöka tänka positivt  o göra nåt åt saken ist! Nu ska jag gå upp o pressa lite. bye!



Du är sööööööt :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0