Inte min dag idag..

Idag vaknade jag nog inte på den bästa sidan.. Tjurig är bara förnamnet, men när barnen vägrar göra som man säger kanske det lätt blir så.. Fick lov o gå med barnen till skolan idag, inte det roligaste..
Jag äger inte ens ett par vinterskor så kallt om fötterna blev det. Att gå till skolan med barnen är inte det roligaste, först måste jag gå fram o tillbaka på morgonen, tar ca 30 min.. Sen vid lunch fram o tillbaka o sen när skolan är slut fram o tillbaka, JIPPIE..

Men idag efter lunch går jag nog in till stan o letar upp ett par varma skor.. Kanske blir ett par uggs vem vet, bara dom är varma.. Sen om det blir nå pengar över tänkte jag gå o kika på lite nya träningskläder om jag ska ta tag i det här seriöst, det blir lite roligare då tycker jag, om man har fräsha o snygga grejer.. Sen ska jag höra runt om det finns nå bättre solarium här i stan :) Hatar o vara blek..

Imorgon är det fredag o sen helg, men självklart måste jag sitta barnvakt på lördag, o vad får jag för de, INGENTING.. positiva johanna i farten hör ni! Dom ska iväg o kolla på en ny bil, vilket iof är ganska positivt men ändå.. Nästa helg är dom iaf hos sin pappa o då ska jag försöka träna så mkt som möjligt, för då kommer jag nog vara utan pengar också, suck.. Fick bara halv lön förra månaden eftersom jag åkte till Sverige i 2 veckor, men det var de värt.

Jag hoppas mamma o pappa kan ta bilen ner här framöver o komma o hälsa på mig, vore så mysigt. En lång weekend tillsammans. Typ åka till amsterdam o shoppa o så! (Y) Jag hoppas (A)

Nu ska jag se vad jag ska hitta på.. Ha det så bra.

/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0