Is kallt

Mitt hår har frusit till is, det är svin kallt ute här med nu.. Har nyss kommit hem från en liten cykeltur. Har varit o kikat in var det nya gymet ligger, o det är en bit härifrån, andra sidan stan.. Men men det får gå ändå.

Jag har nu bokat tider för 4 veckor framöver, måndagar, onsdagar & fredagar kl 9 på morgonen, plus att min personliga tränare såg ganska bra ut, riktigt pinsamt! Och på måndag ska han väga mig, jag kommer dö dö dö! Inte äta tills på måndag alltså,  skoja..

Var även in på expert idag också, ja, det finns här med ;) Kollade på ett nytt modem, kommer bli mkt utgifter denna månad, men om jag ska klara av att vara här till sommarenn måste jag ju se till att jag trivs!
Fick även ett liten psykbryt på ungarna idag igen, fattar inte hur hon (Nicole) orkar hålla på.. Idag ska jag ta ett rejält snacka med Elena, och den här gången ska jag verkligen göra det.

Idag förövrigt ska jag hjälpa dom med att städa upp deras rum, som jag känner på mig kommer bli ett krig försig.. Men om dom inte sköter sig då jävlar haha ;) sen ikväll när Elena kommit hem ska vi göra pannkakor sen hoppas jag att jag är ledig.. självklart när jag skulle börja kolla på wallander-skytten igår så funkade den ju inte, gissa om det var irriterande..

Om 45 minuter ska jag iväg igen o hämta dom små liven. Hopppas hoppas dagen går fort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0