Kost & Hälsa

Från och med NU, kommer jag börja blogga mer om kost o hälsa här i bloggen, då jag nu i 1 månad framöver kommer gå hos en personlig tränare. 3 dagar i veckan i 4 veckor kommer jag träna med såkallad slim belly här i Enkhuizen.. Det är en slags undersökning som går ut på att personer i åldrarna 16-66 år går igenom den här processen.

Och det beror ju helt på hur mkt tid o energi man lägger den på det här hur mycket man kommer gå ner i vikt, men det får ni inte veta förens om 4 veckor, jag tror jag börjar med denna proccedur nästa vecka. Jag kommer alltså träna 3 gånger på en vecka i ca 40 min per gång.

Jag ska försöka göra ett matschema på detta också, så det kommer gå lite lättare. Först tänkte jag att jag skulle börja gå på en sträng diet också, men det är inte så smart om jag ska lägga mycket energi på träning. Så det är bättre o äta bättre mat o ingen skräpmat. Så det är vad jag kommer göra nu framöver!

Jag vill ha mycket kommentarer nu tack ;) Som peppar mig att verkligen ta tag i det här! Ett tag nu har jag verkligen funderat på att åka hem till Sverige igen, men känns som det inte är sån stor idé när jag ändå inte har något jobb där hemma. För det värsta som finns är att inte ha någon inkomst.. Jag är beroende av pengar, men vem fan är inte de haha !

Jag hoppas dessa 4 veckor kommer ge mig ett bättre självförtroende och en gladare o piggare Johanna. Men som sagt, det blir som man själv gör det. Och jag vet ju att mina kära vänner där hemma stöttar mig..

♥Madde, ♥Anna & ♥Hanna = Me love you guys 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0